فرماندار سمنان:

رضایتمندی مردم از فرمانداری سمنان

دانایی بابیان اینکه میزان مراجعه مردم به فرمانداری سمنان قابل توجه است، گفت: حاصل همدلی کارکنان برای رفع مشکلات آحاد جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی فرماندار سمنان بابیان اینکه میزان مراجعه اقشار مردم به این فرمانداری طی سال‌های گذشته قابل توجه بوده است، گفت: کارکنان این مجموعه با تواضع برای رفع مشکلات آحاد جامعه در تلاش هستند.

او بابیان اینکه رضایتمندی مردم از فرمانداری سمنان حاصل همدلی کارکنان برای رفع مشکلات آحاد جامعه است، افزود: قطعاً برای رفع مشکلات موجود در جامعه مساعدت‌های لازم صورت می‌گیرد.

فرماندار سمنان با ابراز اینکه براساس ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی، فرمانداری سمنان سال گذشته رتبه اول استان را کسب کرد، ابراز داشت: این رتبه با تلاش بخشداری و کارکنان فرمانداری حاصل‌شده است که این روند ارزیابی عملکرد شاخص‌ها طی سال جاری و آینده به نسبت به سال‌های گذشته می‌بایست تقویت شود.

دانایی در ادامه تصریح کرد: در شاخص‌های ارزیابی عملکرد از یک هزار نمره در تمام شاخص‌ها، ۸۵۵ امتیاز را فرمانداری سمنان کسب کرد و با شرایط آرمانی فاصله وجود دارد که باید با تلاش مضاعف این روند ادامه یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار