پلی آف لیگ برتر فوتسال/ تقابل جذاب فرش آرا و سن ایچ در دیدار پایانی

مرحله سوم پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز (چهارشنبه) با انجام ۳ مسابقه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله سوم پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ مسابقه پیگیری می‌شود. در پایان بازی‌های مرحله دوم  تکلیف ۳ تیم نهایی به دیدار سوم کشیده شد. تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در ۲ بازی رفت و برگشت برابر سوهان محمد سیما قم موفق شد جواز حضور در بین ۴ تیم پایانی مرحله پلی آف را کسب کند.


بیشتر بخوانید: افضل: بازی سختی برابر ملی حفاری داریم


شهروند ساری - ستارگان ورامین/ ساعت ۱۷ / سالن شهید سید رسول حسینی

۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین از ساعت ۱۷ در سالن شهید سید رسول حسینی ساری به مصاف هم می‌روند. هر ۲ تیم موفق شدند در مرحله پلی آف یک پیروزی کسب کنند. برای مشخص شدن تیم صعود کننده به مرحله بعدی پلی آف امروز باید برای سومین بار رو در روی هم قرار بگیرند.

در بازی رفت این ۲ تیم که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد تیم ستارگان ورامین موفق شد با نتیجه ۳ بر یک شهروند ساری را شکست دهد. همچنین در دیدار برگشت که در سالن شهید سید رسول حسینی ساری برگزار شد، تا اواسط نیمه دوم شهروندی‌ها موفق شدند ۵ گل به تیم ستارگان بزنند. کادرفنی تیم ورامین که به عملکرد داور مسابقه معترض بود تصمیم گرفت بازیکنانش را از زمین مسابقه خارج کند. در نهایت این بازی نیمه تمام ماند.

مس سونگون - ملی حفاری اهواز/ ساعت ۱۷/ سالن شهید پور شریفی تبریز

در دیگر بازی سوم مرحله پلی آف ۲ تیم مس سونگون و ملی حفاری اهواز در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این ۲ تیم پنجشنبه هفته گذشته به میزبانی تیم ملی حفاری در اهواز برگزار شد و در پایان ملی حفاری توانست در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ تیم مس سونگون را شکست دهد. در بازی برگشت که به میزبانی مس در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد، مس سونگون توانست با نتیجه پر گل ۸ بر ۴ از سد شاگردان کیارش علاسوند عبور کند. بدین ترتیب ۲ تیم مس سونگون و ملی حفاری اهواز امروز در بازی سوم باید یک بار دیگر برابر هم قرار بگیرند تا تکلیف دیگر تیم صعود کننده به جمع ۴ تیم پایانی پلی اف مشخص شود.


بیشتر بخوانید: گیتی پسند اولین تیم صعود کرده به نیمه نهایی/ دیدار شهروند با ستارگان نیمه تمام رها شد


فرش آرا مشهد - سن ایچ ساوه/ ساعت ۱۷:۳۰/ سالن شهید بهشتی مشهد

در آخرین دیدار این مرحله ۲ تیم فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه در بازی سوم به مصاف هم می‌روند. این مسابقه به میزبانی فرش آرا در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد. دیدار رفت این ۲ تیم پنجشنبه هفته گذشته در سالن فجر ساوه برگزار شد و در پایان تیم سن ایچ توانست با نتیجه ۴ بر ۲ از سد فرش آرا مشهد عبور کند. همچنین در بازی برگشت فرش آرا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شود. بدین ترتیب هر ۲ تیم با کسب یک پیروزی گام به دیدار سوم خواهند گذاشت تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی پلی آف مشخص شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار