ارسال کمک‌های بهزیستی شیراز به مناطق سیل‌زده سیستان

چهارمین محموله کمک‌های مردمی به همت خانه خیرین و موسسات خیریه تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

ارسال کمک‌های بهزیستی شیراز به مناطق سیل‌زده سیستانهادی ابراهیمی مدیر بهزیستی شهرستان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به کمک خانه خیرین و موسسات تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز به سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین محموله به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان، توسط خانه خیرین و موسسات خیریه تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز به سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

او ادامه داد: در مرحله اول جمع آوری و ارسال این کمک ها، آب معدنی و در مرحله دوم، شوینده و لوازم بهداشتی، و در مرحله سوم پتو و لوازم بهداشتی و لوازم ضروری ارسال شد.

ابراهیمی از ارسال مرحله چهارم کمک‌ها برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد و عنوان کرد: این محموله به همت خانه خیرین و موسسات خیریه تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز تجمیع و بارگیری خواهد شد.

او افزود: در مرحله چهارم جمع آوری کمک ها، سبد غذایی، لوازم بهداشتی، پتو و مواد شوینده، در حال جمع آوری است تا پس از تکمیل محموله در اسرع وقت ارسال گردد.

گفتنی است، خیران و نیک اندیشان شهرستان شیراز، می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در این زمینه را به موسسات خیریه تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز و مراکز خدمات بهزیستی، و موسسات خیریه تحویل دهند، تا در اسرع وقت بدست نیازمندان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار