در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن پلاک‌های ثبتی پایتخت

اعضای شورای شهر تهران باغ بودن یا نبودن ۵ پلاک ثبتی را مشخص کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی باغ بودن یا نبودن ۵ پلاک ثبتی پایتخت در دستور کار یکصد و نود و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

بررسی پلاک ثبتی ۸۰/۶۳۹/۲۵ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۱۱ رای موافق باغ بودن آن را تصویب کردند. این پلاک به مساحت ۱۲۳۰ در محدوده بزرگراه ارتش در منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۳۳۳۵/۲۵۵/۷۳و ۳۳۵/۱۹۴/۷۴ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۵ رای موافق باغ بودن آن را تصویب کردند. این پلاک به مساحت ۴/۶۷۴ در محدوده خیابن فرشته در منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۴۴۵۸/۱۱ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا ۱۰ رای مخالف به باغ نبودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۱۶۳۳ در محدوده شهید محلاتی در منطقه ۱۴ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبت۶۷/۱۷۷ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا ۱۴ رای موافق به باغ بودن آن دادند. این پلاک به مساحت ۲۸۵۴ در محدوده زعفرانیه در منطقه ۱ واقع شده است.

بررسی پلاک ثبتی ۸۰/۵۴۶ ارسالی از کمیسیون ماده ۷ با عنایت به اصلاحیه تبصره ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضای این شورا با ۹ رای موافق باغ بودن آن را تصویب کردند. این پلاک به مساحت ۱۱۴۲ در محدوده ازگل در منطقه ۱ واقع شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار