همراهی ۱۳ استان کشور با نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

با آغاز نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در تهران، ۱۲ استان دیگر همزمان با پایتخت ایران میزبان این رویداد خواهند بود.

همراهی ۱۳ استان کشور با نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجربه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، استان‌های یزد، زنجان، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، ایلام، لرستان، کرمانشاه، سمنان، هرمزگان، البرز، مرکزی و گلستان در کنار تهران امسال میزبان برگزاری جشنواره مد و لباس فجر هستند.

برپایی نمایشگاهی از انواع لباس‌های ایرانی ـ اسلامی که توسط هنرمندان استانی طراحی شده، برگزاری مسابقه زنده طراحی لباس و رقابت طراحان استانی برای عرضه بهترین طرح در بخش های مختلف رقابتی از جمله اقداماتی است که همزمان با جشنواره کشوری در ۱۲ استان نام‌برده اجرا خواهدشد.

جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با هدف نگاهی نو به بازار، ایجاد فضای رقابتی سالم بین طراحان عرصه مد و لباس، تشویق طراحان به ارائه طرح و الگو‌های به روز و نوآورانه، کمک به ارتقای سطح حوزه طراحی با الهام از نماد‌های هنر ایرانی اسلامی و کشف استعداد‌های نو، برگزار می‌شود.

موضوع ویژه این دوره از جشنواره در تمام بخش‌های مسابقه با عنوان «فر گلستان» است و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره مد و لباس فجر تا هشتم بهمن ماه برای ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره فرصت دارند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار