ابر پروژه‌های راه سازی البرز آماده بهره برداری هستند/کاهش ۳۰ درصدی ترافیک آزادراه تهران کرج

استاندار البرز گفت:کاهش ۳۰ درصدی ترافیک آزادراه تهران کرج با بهره برداری از پروژه‌های شهید همت و قطعه یک آزادراه تهران شمال محقق می‌شود .

ابر پروژه‌های راه سازی البرز آماده بهره برداری هستند/کاهش ۳۰ درصدی ترافیک آزادراه تهران کرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عزیز الله شهبازی ،استاندار البرز در حاشیه بازدید از ادامه پروژه شهید همت که روز سه شنبه در البرز که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت  گفت: این پروژه ملی در البرز به ایستگاه پایانی رسیده و تنها ۸ متر آن باقی مانده که بزودی نوید تکمیل آن را خواهیم داد.

استاندار البرز افزود: بودجه لازم برای اتمام این طرح توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تامین شده و پیمانکار کار خود را دنبال کرده است.

شهبازی گفت: با بهره برداری از قطعه یک آزادراه تهران-شمال و ادامه آزادراه شهید همت در البرز، ۳۰ درصد از بار ترافیکی اتوبان از گرمدره تا حصارک کاهش می‌یابد و مردم می‌توانند ترددی سهل را تجربه کنند.

او افزود: تکمیل این پروژه‌های ملی از مطالبات مردم بوده که از سال ۹۲ تاکنون با اهتمام ویژه‌ای آغاز و دنبال شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.