بخشدار بخش هیر:

پل معلق شیشه‌ای «هیر» فرصتی برای توسعه فرهنگی و اقتصادی منطقه است

بخشدار بخش هیر گفت: پل معلق شیشه ای هیر می‌تواند فرصت توسعه فرهنگی و اقتصادی این شهر را فراهم سازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهران امانی، بخشدار بخش هیر در جلسه ارتقاء سلامت اجتماعی بخش هیر گفت: پل هیر یکی از پروژه‌های موفق توسعه محور است و در ادامه شهر هیر نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه برای میزبانی از گردشگران است.

او تاکید کرد: لازم است تمامی دستگاه‌ها برای آموزش نحوه میزبانی از گردشگران در شهر توریستی هیر برنامه‌ریزی کنند و از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

بخشدار هیر با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی گردشگرپذیری در این شهر گفت: مردم شهر هیر باید به این مساله توجه داشته باشند که میزبانی شایسته از گردشگران در عید نوروز ۹۹ می‌تواند تبلیغ مثبت و موثری برای این منطقه باشد.

امانی با بیان اینکه افتتاح پل معلق شیشه‌ای هیر به عنوان بزرگترین پل معلق شیشه‌ای کشور فرصت مناسبی برای توسعه این منطقه است، اظهار کرد: امکانات لازم برای برگزاری جشنواره‌ها و دوره‌های آموزشی در اختیار متولیان گردشگری استان قرار می‌گیرد.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود، در نوروز ۹۹ شهر هیر میزبان گردشگران بسیاری باشد.

محمد رضا شایقی اظهار کرد: با توجه به اهمیت فرهنگ سازی جذب و ماندگاری گردشگران، در صورت تامین مکان، آماده برگزاری رایگان دوره‌های آموزشی مختلف در حوزه گردشگری هستیم.

او تاکید کرد: افتتاح پل معلق هیر می‌تواند گردشگری شهرستان اردبیل به ویژه بخش هیر را متحول کند و این مساله نیازمند نگاه ویژه دستگاه‌های ذی مدخل در حوزه گردشگری است.

به گفته سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل توسعه بومگردی در روستا‌های اطراف شهر هیر نیز جز اولویت‌های اصلی این مجموعه در منطقه است.

شایقی گفت: جلسه ستاد خدمات سفر به صورت ویژه و به منظور برنامه ریزی جهت استقبال از میهمانان عید نوروز در شهر هیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار