رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد؛

اعطای تسهیلات به ۲۰۵ طرح بخش کشاورزی استان

سید حسن میرعماد گفت: ۲۰۵ طرح بخش کشاورزی استان سمنان تسهیلات تبصره ۱۸ به ارزش پنج هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با بیان اینکه با تصویب اعضای این کارگروه ۲۰۵ طرح بخش کشاورزی تسهیلات تبصره ۱۸ به ارزش پنج هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال دریافت می‌کنند، گفت: تاکنون از محل بند الف تبصره ۱۸، ۱۰۵ طرح در بخش کشاورزی تسهیلاتی به ارزش ۴۸۲ میلیارد و ۷۸۰ ریال به پرداخت‌شده است.

او بابیان اینکه از محل این اعتبارات این تسهیلات ۲۷۳ طرح به مبلغ یک هزار و ۵۲۳ میلیارد ریال به بانک‌های عامل ارسال‌شده است، افزود: در این مدت ۳۷۸ میلیارد ریال تسهیلات به ۸۸ طرح توسط بانک کشاورزی استان سمنان پرداخت‌شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه سهم بانک توسعه و تعاون شش طرح به ارزش ۸۹ میلیارد ریال است، تصریح کرد: یک بانک عامل به ۱۱ طرح کشاورزی تسهیلاتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

میرعماد با تأکید بر لزوم تقویت همکاری بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات بیان کرد: تسریع و تسهیل سازی فرآیند دریافت تسهیلات بانکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در این راستا دنبال می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.