تعداد اعضای کانون‌های مساجد به ۵۰ هزار نفر رسید

تعداد اعضای کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری در طرح ملی «فهما» به بیش از ۵۰ هزار نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه «بچه‌های مسجد» به ۵۵ هزار و ۵۹۰ نفر رسید.

او اشاره به فعالیت ۴۳۴ کانون فرهنگی هنری در مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: این تعداد کانون از ابتدای اجرای طرح ملی «فهما» در حال ثبت فعالیت‌های خود در سامانه «بچه‌های مسجد» هستند.

مظاهری اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جایگاه نوجوانان و جوانان است و حضور و همکاری آن‌ها در برنامه‌های کانون‌های مساجد سطح استان تحسین برانگیز است.

او با اشاره به طرح ملی «فهما» (فرهنگی و هنری مساجد ایران) گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان باید فعالیت‌های کانونی خود را در سامانه «بچه‌های مسجد» ثبت کنند و به رتبه‌های بالاتر برسند.

مظاهری افزود: ثبت فعالیت کانون ها، شناسایی افراد فعال و توانمندی کانون‌ها و همچنین تشویق و تقدیر از فعالان نمونه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از موارد اجرای طرح ملی «فهما» در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

او با بیان اینکه با اجرای طرح ملی «فهما» شاهد تحرک گسترده و پویایی کانون‌های مساجد هستیم اضافه کرد: با اجرای این طرح کانون‌های فعال و غیر فعال به راحتی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار