اکران ۲۸ فیلم در سینما آزادی کرمانشاه

مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه گفت : طی ۹ ماه سپری شده از سال‌جاری، سینما آزادی با توجه به یک سالن بودن آن، توانست با اکران ۲۸ فیلم به جمع رکوردداران فروش میلیاردی اضافه شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه گفت : سینما آزادی کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون در مجموع ۲۸ فیلم را روی پرده برده که فیلم سینمایی مطرب با ۱۶۵ میلیون تومان فروش بیشترین سهم را داشته است.

او به حضور بیش از ۱۲۸ هزار مخاطب طی ۹ ماه سپری شده از سال‌جاری در این سینما تک سالنه اشاره و گفت : مجموع فروش سینما آزادی طی مدت مذکور از مرز یک‌میلیارد تومان گذشته است.

مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه فروش سینما آزادی را طی سال گذشته ۸۲۰ میلیون تومانی اعلام کرد و افزود: امسال توانستیم در این سینما به رشد ۳۷ درصدی فروش و افزایش ۲۰ درصدی مخاطب برسیم.

او از پردیس شدن سینما آزادی کرمانشاه تا پایان سال‌جاری خبر داد و افزود: این سینما در طرح توسعه سینما‌های کشور با توسعه فضای و افزایش ۲ سالن وی. آی. پی، با تبدیل شدن به پردیس سه سالنه امکان اکران فیلم‌های بیشتر و متنوع‌تری را برای مخاطبان و علاقه‌مندان به سینما در کرمانشاه فراهم خواهد کرد.

کنجوری با اشاره به بهسازی سالن اصلی این سینما با تعویض تمامی صندلی‌ها و کف‌روش، گفت: با احداث پردیس سینمایی پیروزی و احداث چند سالن دیگر تا مدیر امور سینمایی استان پایان سال ۱۴۰۰ ظرفیت صندلی‌های سینمایی کرمانشاه افزایش پیدا خواهد کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.