آماده باش ۸۴ تیم امدادی در خراسان جنوبی

۸۴ تیم امدادی و عملیاتی برای مقابله حوادث احتمالی بارندگی رگباری شدید همراه با یخبندان در خراسان جنوبی در آماده باش کامل قرار گرفتند.

آماده باش ۸۴ تیم امدادی در خراسان جنوبیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، میرجلیلی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گفت: بر اساس گزارش‌های هواشناسی، با ورود سامانه بارشی جدید از عصر امروز به جو استان و صدور اخطاریه هواشناسی، این تیم‌های امدادی و عملیاتی از عصر امروز چهارشنبه تا صبح شنبه برای مدیریت حوادث در آماده باش کامل هستند.

او افزود: در این مدت راهداران، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر، تکنسین‌های اورژانس۱۱۵ و تمام شهرداری‌ها و احد‌های پلیس راه استان به مسافران و مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

میرجلیلی با بیان اینکه تمام مناطق استان تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار خواهند گرفت، بیان کرد: حجم بیشتر امدادرسانی‌ها برای مرکز و جنوب استان پیش بینی شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه مسافران در حریم رودخانه‌ها قرار نگیرند، تصریح کرد: مسافران، کشاورزان، دامداران، عشایر و گلخانه داران تدابیر لازم را برای کاهش خسارات احتمالی در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار