واکنش حمیداوی به بیانیه جدید AFC

مالک باشگاه شهرخودرو به بیانیه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا واکنش نشان داد.

واکنش حمیداوی به بیانیه جدید AFCبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز چهارشنبه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که میزبانی دو تیم فوتبال شهرخودرو خراسان و استقلال تهران از تیم‌های الرفاع بحرین و الکویت کویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، در کشور امارات خواهد بود. پیش از این طبق رای کمیته برگزاری مسابقات  AFC تیم‌های ایرانی حق میزبانی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند که این موضوع با اعتراض نمایندگان باشگاه‌های ایرانی همراه شده بود.

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بیانیه جدید AFC اظهار داشت: رای جدید AFC در خصوص برگزاری بازی با نماینده بحرین در امارات را قبول نداریم و به هیچ وجه حاضر به میزبانی در کشور ثالث از رقبای خود نیستیم.


بیشتر بخوانید: بیانیه رسمی AFC/ امارات میزبان دیدار استقلال و شهر خودرو در آسیا


او در مورد سفر نمایندگان باشگاه‌های ایرانی به مقر AFC بیان کرد: امیدوارم جلسه‌ای که به زودی در AFC برگزار می‌کنیم، مثمر ثمر باشد و بتوانیم میزبانی بازی‌های لیگ قهرمانان را در کشور خودمان برگزار کنیم.

نمایندگان باشگاه‌های ایرانی به دعوت شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، امشب راهی مالزی خواهند شد تا مذاکرات خود را برای دریافت حق میزبانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را انجام بدهند.


بیشتر بخوانید: شکوری پاسخ شایعه سازان معاند را داد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار