نماینده آمریکا در سازمان ملل: باید انتقاد‌ از اسرائیل را متوقف و به جای آن از ایران انتقاد کنیم!

«کِلی کرَفت» در ادامه رویه آمریکایی‌ها، در نشست شورای امنیت سازمان ملل مجدداً ادعاهایی ضد ایرانی بر زبان آورد.

نماینده آمریکا در سازمان ملل: باید انتقاد‌ از اسرائیل را متوقف و به جای آن از ایران انتقاد کنیم!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «کِلی کرَفت» نماینده آمریکا در سازمان ملل، پس از نشست شورای امنیت، خطاب به خبرنگاران گفت: باید انتقاد‌ها از اسرائیل را متوقف کنیم و به جای آن، از ایران انتقاد کنیم.

کِلی کرَفت روز گذشته (سه شنبه)، پس از پایان نشست شورای امنیت درباره خاورمیانه (غرب آسیا)، در برابر خبرنگاران حاضر شد و گفت: «شما می‌دانید که بار دیگر امروز، پس از دهه‌ها برگزاری همین (نوع) نشستِ شورای امنیت درباره مسائل مرتبط با خاورمیانه (غرب آسیا) و چالش‌های مربوط به آن، بار دیگر، پس از دهه‌ها انتقاد‌های بی‌امان از اسرائیل، من واقعاً امروز از این شورا خواستم که بیایید این گفتگو را تغییر دهیم. بیایید درباره آنچه واقعاً مروج صلح و ثبات در منطقه است، صحبت کنیم. آیا باید اسرائیل را مقصر بدانیم یا درباره رفتار بدخواهانه ایران صحبت کنیم؟»

ادعاهای نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره ایران در حالی مطرح می‌شود که بر همگان ثابت شده است همواره کارشکنی‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه و حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی در کشورهای مختلف به بهانه مبارزه با تروریسم عامل بروز تنش‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
فاسق بودن یعنی همین که طرفدار فسق باشی و از آن حمایت کنی . این خانم مصداق کامل فاسق است
آخرین اخبار