معرفی مسئول کمیته مدیریت بحران ستاد انتخابات در قزوین

قدرت الله مهدیخانی به عنوان مسئول کمیته مدیریت بحران ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قزوین منصوب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، استاندار قزوین با صدور حکمی، قدرت الله مهدیخانی را به عنوان مسئول کمیته مدیریت بحران ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.
در حکم استاندار قزوین خطاب به قدرت اله مهدیخانی آمده است:

جناب آقای مهدیخانی
مدیر کل محترم مدیریت بحران استانداری

سلام‌علیکم
انتخابات مظهر حضور و مشارکت مردم در اداره کشور و رمز بقاء و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. تلاش برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یقیناً مایه تحکیم اعتماد مردم به نظام و مسئولین کشور میشود. اکنون بار دیگر فصلی نوین از حضور و مشارکت مردم در حال رقم خوردن است. با توجه به تشکیل ستاد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بدین¬وسیله جنابعالی را با حفظ سمت بعنوان عضو و مسئول کمیته مدیریت بحران ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب مینمایم.

انتظار می‌رود تمهیدات لازم و ضروری را با توجه به زمان برگزاری انتخابات و احتمال وقوع حوادث طبیعی به¬ویژه بارش برف و باران و بوجود آمدن مشکل در نقاط صعب العبور در روز رأی گیری پیش بینی و با هماهنگی رئیس ستاد انتخابات استان و فرمانداران محترم هماهنگی و اقدام لازم را در جهت رفع سریع موانع احتمالی معمول نمایید.

امید است در سایه توجهات خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، به همت جنابعالی و همه اعضاء ستاد، انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری در استان قزوین شاهد باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار