دستگیری کلاهبرداران خیر نما در الیگودرز

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز گفت: یک باند خلافکار که به بهانه کمک به خیریه از استان‌های همجوار کلاهبرداری و اقدام به سرقت کرده بود شناسایی و منهدم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز گفت: یک باند خلافکار که به بهانه کمک به خیریه از استان‌های همجوار کلاهبرداری و اقدام به سرقت کرده بود شناسایی و منهدم شد.

سرهنگ"عباس محمدی روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی الیگودرز پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه سه نفر تحت پوشش کمک به خیریه از مردم کلاهبرداری می‌کردند جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او  افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده این تیم را شناسایی و دستگیر کردند که در بازجویی‌های انجام‌شده اعضای این باند به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و سرقت از شهروندان تحت پوشش کمک به خیریه اعتراف کردند.

او گفت: اعضای این باند کلاهبردار با مراجعه به استان‌های همجوار با پوشش موسسه خیریه نسبت به خرید و فروش خشکبار اقدام و محل تحویل بار از مشتریان را در مکانی متروکه تعیین کرده و در هنگام تحویل محموله پس از ضرب و شتم طرف مقابل، کالای مورد نظر را نیز سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز با بیان اینکه در بازرسی مخفیگاه متهمان یک تن برنج سرقتی کشف شد ادامه داد: تحقیقات جامع و کامل از سارقان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار