یوسفی جمارانی تأکید کرد؛

ضرورت آمادگی ستاد مدیریت بحران فیروزکوه برای انتخابات مجلس

فرماندار فیروزکوه بر ضرورت آمادگی تمامی دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدمات رسان ستاد مدیریت بحران در روز انتخابات تأکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه در جلسه ستاد هماهنگی و پاسخ به بحران این شهرستان با بیان اینکه پیش آمادگی برای حوادث احتمالی فصل مهمی از مدیریت بحران و راهکاری ارزشمندی برای کاهش میزان تلفات و خسارت‌ها است، گفت: نهاد‌ها و دستگاه‌های شهرستان در رابطه با بحث بحران نباید بی تفاوت باشند و بحران را به عنوان یک اولویت در بخش مدیریتی خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوط با امر پیشگیری بحران، باید تمامی توان خود را برای پیشگیری از حوادث ناشی از بارش برف و باران در زمستان به کار گیرند و مواقعی که اخطار هواشناسی را دریافت می‌کنند باید مدیریت مضاعفی نسبت به قبل داشته باشند.

وی هماهنگی بین دستگاه‌های عضو در ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه را خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به گستردگی راه‌های بیرون شهری و روستایی، ناوگان امدادرسانی در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در فصل سرما و برف از حداقل امکانات و ماشین آلات برخوردار هستند که می‌توان از ظرفیت شهرداری‌ها، دهیاران و شورا‌های اسلامی استفاده کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به قرار داشتن در آستانه انتخابات در اسفند ماه و شرایط جوی شهرستان در روز اخذ رأی خواستار پیش‌بینی تمهیدات لازم شد و گفت: مسئولان ستاد مدیریت بحران باید تمهیدات لازم را پیش بینی کنند و در صورت بارش برف احتمالی آمادگی بازگشایی مسیر‌های روستایی را داشته باشند.

یوسفی جمارانی ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۴ شعبه از ۴۸ شعبه اخذ رای شهرستان سیار است و از آنجا که این شعب در مناطق روستایی قرار گرفته است، باید در روز انتخابات به منظور تسهیل تردد عوامل اجرایی و پیشگیری از بروز هرگونه مشکل در روند برگزاری انتخابات پیش بینی و آمادگی‌های لازم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۲۲:۵۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی
آخرین اخبار