پیک امید مازنی‌ها هم به سیستان رسید

امداد فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران به کودکان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان رسید

عابدی مدیر روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در روز‌هایی که همه‌ی مردم ایران اسلامی قلبشان برای مردم مناطق سیلزده‌ سیستان و بلوچستان می‌تپد و به هر نحو ممکن کمک‌های خود را مشتاقانه به این مناطق ارسال می‌کنند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بنا به رسالت خود، با اعزام کاروان امداد فرهنگی خود، متشکل از مربیان سراسر کشور، به یاری کودکان سیلزده شتافت.

او افزود:مربیان کانون مازندران نیز با مشارکت در این طرح خود را به محل اسکان موقت کودکان سیل‌زده رساندند و به فعالیت‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، بازی خلاق و برگزاری کارگاه‌های نقاشی، اریگامی، سفال‌گری و کاردستی نیز می‌پردازند.

عابدی گفت:کانون پرورش فکری علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری و برگزاری کارگاه‌های مختلف هنری، محصولاتی هم‌چون کتاب، سرگرمی، نوشت‌افزار و بسته‌های بهداشت فردی مثل مسواک، ظرف غذا و قمقمه آب، به کودکان سیل‌زده اهدا می‌کند.

طرح امداد فرهنگی پیک امید کانون با هدف خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، کار مشترک معاونت فرهنگی و بسیج کانون است که با حضور مربیان داوطلب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های مختلف کشور از جمله مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار