بازگشایی راه ۵۰ روستای استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی راه ۵۰ روستای استان که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، گفت : هم اکنون تمام راه‌های مواصلاتی باز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برفی که طی ۲۴ ساعت گذشته در اکثر محور‌های استان داشتیم، گفت : با اقداماتی که انجام شده، هم اکنون تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز است.

او از برف‌روبی بیش از ۱۸۶۳ کیلومتر از راه‌های اصلی سطح استان در این مدت خبر داد و گفت : طی حدود پنج ساعت کولاکی که داشتیم به ۱۰۷ خودرو گرفتار در برف نیز امدادرسانی شد.

 این مسئول،گفت: در این مدت ۷۸۰ تن شن و نمک در راه‌های استان مصرف شده و بیش از ۱۶۴ نیرو و ۱۰۹ دستگاه ماشین‌آلات نیز پای کار بوده است.

او از برف‌روبی ۹۲۲ کیلومتر از راه‌های روستایی استان هم خبر داد و گفت: راه حدود ۵۰ روستای استان مسدود شده بود که اکنون بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مصرف ۱۳۰ تن شن و نمک در راه‌های روستایی استان یاد کرد و گفت: در راه‌های روستایی نیز ۴۵ نیرو و ۳۱ دستگاه ماشین آلات پای کار بودند.

کرمی با بیان اینکه در برخی از محور‌های استان هم اکنون نیز درگیر کولاک مقطعی هستیم و تردد در این محور‌ها با زنجیرچرخ امکان دارد، گفت: این محور‌ها شامل محور اسلام آبادغرب در منطقه حسن‌آباد و چهارزبر، سرمیل در دالاهو، قلاجه در گیلانغرب، مله‌ماس در سنقر و تمامی محور‌های اورامانات شامل پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر است.

او افزود: با توجه به برودت هوایی که داشتیم، نمک‌پاشی در محور‌های مواصلاتی به جهت جلوگیری از یخ زدگی نیز از صبح امروز آغاز شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.