خواجوی: بعد از ثبت رکوردم مسئولان یک تماس هم با من نگرفتند

دروازه بان تیم وچان کردستان گفت: من انتظاری از مسئولان نداشتم، اما آن‌ها بعد از ثبت رکوردم حتی یک تماس هم با من نگرفتند.

زهرا خواجوی دروازه بان تیم وچان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: رقابت در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان بسیار جدی‌تر شده است. تیم‌ها در تعطیلات نیم فصل اول تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و اکنون با کیفیت بهتری در بازی‌ها شرکت می‌کنند.

او تصریح کرد: تیم ما این هفته به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود. ما این تیم را در دور رفت لیگ با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادیم.

خواجوی افزود: زمانی که رکوردم را ثبت کردم هیچ یک از مسئولان با من یک تماس نگرفتند. حتی از فدراسیون فوتبال هم کسی به من زنگ نزد. من هیچ انتظاری از مسئولان ندارم و می‌دانم که اسم خودم و تیم وچان کردستان پشت این رکورد است، اما انتظار داشتم که مسئولان یک تماس با من بگیرند.

بازیکن تیم وچان کردستان در ادامه گفت: اواسط فصل حامی مالی تیم ما تغییر کرد و تیم ما نامش به وچان کردستان عوض شد. خوشبختانه شرایط ما نسبت به گذشته از لحاظ امکانات و اقتصادی بهتر شده است.

خواجوی تصریح کرد: هفته گذشته مهناز ذکایی داور بین المللی فوتبال دیدار تیم ما را قضاوت کرد و عملکرد خوبی داشت. او یک داور قدیمی در لیگ برتر فوتبال بانوان است. داوران قدیمی اشتباهات کمتری نسبت به داوران جوان دارند و باید بیشتر از آن‌ها استفاده شود.

او افزود: این خوب است که سرمربی تیم ملی بازی‌های لیگ را از نزدیک ببیند و بازیکنان جوان و ناشناخته‌ای که هر ساله به تیم‌ها اضافه می‌شوند را کشف کند، اما یک مربی نمی‌تواند با هزینه شخصی خودش برای تماشای رقابت‌ها به شهر‌های مختلف ایران سفر کند بلکه فدراسیون باید تمهیدات لازم را در این خصوص تدارک ببیند.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار