مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد؛

نصب بیش از هزار فقره انشعاب فاضلاب در ایوان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از نصب بیش از هزار فقره انشعاب فاضلاب از ابتدای سالجاری تاکنون در ایوان خبر داد.

نصب بیش از هزار فقره انشعاب فاضلاب در ایوان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به همراه معاون مهندسی و توسعه، به منظور بررسی مسائل و مشکلات آبفای شهر ایوان و پیگیری وضعیت اجرای شبکه فاضلاب از این امور بازدید بعمل آوردند.

مظاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در دیدار با کارکنان امور ابفای شهر ایوان ضمن تاکید بر خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به مردم گفت: رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت قرار گیرد و باید نظارت بیشتری بر کار پیمانکاران آبفا مخصوصا در حوزه فاضلاب صورت گیرد.

مظاهری با ابراز رضایت از عملکرد امور آبفای شهر ایوان از تلاش و زحمات کارکنان آبفای شهر به جهت تامین آب شرب و بهداشتی مردم و اجرای شبکه فاضلاب قدردانی نمودند.

مدیر عامل آبفای استان در ادامه ضمن بازدید از روند اجرای شبکه فاضلاب در سطح شهر بیان داشتند: در راستای خدمات رسانی بهتر به مشترکین در حوزه نصب انشعابات دو پیمانکار مشغول بکار هستند و روزانه بین ۷ تا ۸ فقره انشعاب نصب می‌شود.

او با بیان اینکه عملیات نصب انشعاب فاضلاب در شهر در وضعیت مناسبی در حال اجرا است، اظهار کرد: ۱۰۳۰ فقره انشعاب فاضلاب در ابتدای سال جاری نصب شده است.

مدیر عامل آبفای استان بعد از بازدید با حضور در فرمانداری با فرماندار شهرستان ایوان دیدار و گفتگو نمودند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.