وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

ایجاد ۶۰ درصد اشتغال‌های خانگی بدون استفاده از یک ریال وام بانکی

شریعتمداری گفت: ۶۰ درصد اشتغال‌های خانگی بدون استفاده از یک ریال وام بانکی اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح نهاد ملی ارتقای بهره وری، مهارت و اتصال به بازار و رونمایی از محصولات جدید قرص ژل رویال و سامانه مبادلات صنعت زنبورداری اظهار کرد: در ۶ سال گذشته تحولات خوبی را در حوزه کشاورزی با مدیریت مدیران خلاق و همکاری وزارت جهاد کشاورزی شاهد بودیم.

او با بیان اینکه روش نوین آبیاری تحولات اساسی را در این دولت در صنعت کشاورزی ایجاد کرده است، گفت: در ۵۵۰ هکتار زمین در استان خوزستان از روش مطلوب آبیاری استفاده شده که علاوه بر بارندگی شرایط خوبی را ایجاد کرده است.

شریعتمداری افزود: همکاری و مشارکت دو وزارتخانه (تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی) در این عرصه باعث شده در ۱ ماه بتوانیم حوزه‌های مختلفی را رونمایی می‌کنیم.

او با بیان اینکه زمانی که از فعالیت نوآورانه و الگو‌های دانش در علوم مختلف صحبت می‌کنیم، منظور همان هوش مصنوعی بلاک چین و اینترنت اشیا است، تصریح کرد: اگر این نوآوری توسعه یابد می‌تواند اثرات قابل توجهی در فعالیت‌های خدماتی و صنعتی داشته باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پیشرفت در حوزه فناوری‌های صنعتی زمانی مقدور می‌شود که بخش عمومی و خصوصی مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: توسعه اشتغال ضربتی در مواقع خاص خوب است.

شریعتمداری عنوان کرد: با هدف گذاری‌های انجام شده ۷۶۰ شغل در بخش اصلی و ۹۰۰ هزار شغل در سایر بخش‌ها ایجاد شده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۶۰ درصد اشتغال‌های خانگی بدون استفاده از یک ریال وام بانکی اتفاق افتاده است، عنوان کرد: استفاده از مشارکت‌های بین‌المللی در حوزه کشاورزی و صنعت زنبورداری می‌تواند موثر باشد.

او گفت: استفاده از تجارب دیگر کشور‌ها و انتقال آن می‌تواند مشارکت در بین دولت را افزایش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار