تمهیدات شهرداری سنندج برای برگزاری ایام دهه فجر

شهرداری سنندج تمهیدات ویژه برای برگزاری ایام مبارک دهه فجر بکار گرفته است.

تمهیدات ویژه شهرداری سنندج برای برگزاری ایام مبارک دهه فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لقمان حیدری معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: شهرداری سنندج به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف پاسداشت هر په باشکوهتر این ایام فرخنده و تداعی روز‌های خاطره انگیز انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

او افزود: ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامییادآور حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران است.

حیدری گفت:شهرداری‌ها در مناسبت‌های ملی ومذهبی نقش بسزایی در راستای برگزاری مناسب برنامه‌های محتلف و آماده سازی سطح شهر بر عهده دارند.

او افزود: هرساله در راستای برگزاری باشکوه ایام الله دهه مبارک فجر جلسات متعددی با همکاری سازمان‌ها و مناطق به منظور فراهم نمودن فضاسازی مناسب سطح شهر در این ایام صورت می‌گیرد.

شهردار سنندج عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف پاسداشت هر په باشکوهتر این ایام فرخنده و تداعی روز‌های خاطره انگیز انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

او خاطرشان کرد: انجام تبلیغات محیطی، آذین بندی سطح معابر اصلی و میادین، نصب ریسه‌های پرچمی، نصب و جانمایی المان‌های موضوعی و برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی از اهم اقدامات در این ایام است.

حیدری گفت: برای زیبایی محیط بصری سطح شهر متناسب با ایام دهه مبارکه فجر و برقراری نظم و وحدت رویه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.

او تصریح کرد: مناطق، نواحی و سازمان‌های تابعه این شهرداری نیز با تعامل لازم فعالیت‌های خود را برای زیباسازی و تزیین شهر سنندج آغاز نموده اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.