۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری بهره برداری می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی این استان باید تا پایان فعالیت دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی این استان باید تا پایان فعالیت دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

او افزود: این طرح‌ها شامل ۱۶ طرح مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی استان و ۱۴ طرح ویژه سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد است.

عباسی با اشاره به ظرفیت‌های خاص چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری زمستانی اضافه کرد: طرح مجتمع‌های تفریحی توریستی برای پیست‌های اسکی استان در شهرستان‌های کوهرنگ و بن تهیه، ارائه و برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در این حوزه اقدام شود.

او ادامه داد: با توجه به آمادگی یک سرمایه گذار برای پیست اسکی چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ، باید اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نسبت به ارائه طرح توجیهی این درخواست سرمایه گذاری در نشست بعدی شورای برنامه ریزی و توسعه استان اقدام لازم را انجام دهد.

عباسی گفت: برای پیست‌های اسکی بارده و شیخ شبان در شهرستان بن نیز اقدام لازم در خصوص جذب سرمایه گذار بخش خصوصی اقدام شود.

او افزود: در غیر این صورت باید برای سال آینده اعتبار لازم به منظور احداث پارکینگ و سرویس بهداشتی مورد نیاز در پیست‌های اسکی بارده و شیخ شبان شهرستان بن تأمین گردد.

عباسی روند اجرای طرح مسکن محرومان روستایی چهارمحال و بختیاری را مطلوب دانست و اضافه کرد: در این طرح دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی برای محرومان روستا‌های استان احداث و تا هفته دولت سال آینده بهره برداری خواهد شد.

او ادامه داد: البته تعدادی از این واحد‌های مسکونی تا دهه فجر امسال نیز قابل بهره برداری است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار