احداث شبکه روشنایی در معابرشهرک بعثت سنندج

مدیر امور توزیع برق شمال سنندج از پایان عملیات اجرایی احداث شبکه روشنایی معابر در مجتمع‌های شهرک بعثت سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد آزاد حسینی مدیر امور توزیع برق شمال سنندج گفت: با پایان عملیات اجرایی احداث شبکه روشنایی معابر در مجتمع آپارتمانی‌های گلبرگ (شهرک بعثت)، پل سنجرخان (روبروی ترمینال تهران)، بلواردکترحسینی، نایسر و شهرک ۵ آذر جمعا بطول ۲ کیلومتر، بهره برداری از این طرح آغاز شد.

او با اشاره به اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای اجرای این پروژه افزود: برای این پروژه، ۵۸۲ متر در پل سنجرخان، ۱۵۰متر در بلوار دکتر حسینی،۴۴۰ متر برای آپارتمانی‌های گلبرگ (شهرک بعثت) و ۶۵۵ متر در مجموع برای شهرک ۵ آذر و نایسر سنندج شبکه گذاری انجام و به بهره برداری رسید.

حسینی نصب پایه‌های فلزی و بتنی، انجام عملیات کابل کشی و نصب ۵۶۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر را از مراحل انجام شده این پروژه اعلام کرد و اذعان داشت: هدف از تامین روشنایی معابر عمومی، ایجاد محیطی امن و مناسب برای تردد اشخاص و وسایل نقلیه دانست.

مدیر امور برق شمال سنندج تأکید کرد: طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، وظیفه تامین روشنایی معابر به شهرداری‌ها واگذار گردیده است، اما شرکت توزیع برق کردستان براساس وظیفه خدمات رسانی که نسبت به مشترکین خود دارد بسیاری از پروژه‌ها را در این راستا خود انجام داده تا مشترکین برق بتوانند بهترین بهره مندی را از خدمات برق داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.