بررسی مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های گوراب علیا و سفلی

معاون شرکت مخابرات استان ایلام گفت: بررسی مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های گوراب علیا و سفلی در شهرستان سیروان در دستور کارقرار خواهد گرفت.

بررسی مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های گوراب علیا و سفلی

احمدی معاون شرکت مخابرات استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های گوراب علیا و سفلی در شهرستان سیروان در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: بدین منظور همکاران و کارشناسان مربوطه به منطقه اعزام شده و بررسی‌های لازم را انجام خواهند داد تا هر چه سریع‌تر این مشکل رفع گردد.

احمدی در رابطه با پروژه فیبر نوری شهرستان سیروان که مدتی است به جریان افتاده مطرح کرد: مقرر شده است تا همکاری‌های لازم با مخابرات استان در این رابطه انجام شود.

او بیان کرد: این پروژه از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال اجرا است، در سطح استان و طی آن حدود ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در سطح شهرستان سیروان انجام خواهد شد.

معاون شرکت مخابرات استان ایلام اظهار کرد: اجرای این پروژه این امکان را فراهم می‌آورد که برخی از اپراتور‌هایی که مشکل ارتباطی داشتند و امکان ارائه سرویس برای آن‌ها فراهم نبود بتوانند در سطح شهرستان سرویس‌دهی لازم را به نحو مطلوب ارائه بدهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.