آماده‌باش کامل ۱۵۰۰ نیروی شهرداری جهت انجام عملیات برف‌روبی

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از آماده‌باش کامل ۱۵۰۰ نیروی شهرداری جهت انجام عملیات برف‌روبی در سطح شهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،خسرو عیساییان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : بیش از ۱۵۰۰ نفر از پرسنل شهرداری از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و تا پایان بارش و حل مشکلات شهری در آماده‌باش کامل خواهند ماند.

او گفت : ۱۲ دستگاه خوردرو سنگین تیغه برف‌روب و ۲۰ دستگاه گریدر در حال حاضر در حال انجام خدمت‌رسانی به همشهریان در سطح شهر هستند و ۳۰ دستگاه کمپرسی با شن و نمک بارگیری شده و در صورت نیاز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری با اشاره به استقرار سایت‌های برف‌روبی در سطح شهر افزود: هشت سایت ثابت برف‌روبی در سطح مناطق هشت‌گانه احداث شده و سعی شده سایت‌های سیار دیگری در معابری که شیب‌دار هستند، فعال باشند.

او با بیان اینکه تاکنون مشکل عبور مرور خاصی در سطح شهر گزارش نشده، گفت: مخازن دپو شن و نمک در سطح شهر آماده شده تا در صورت بروز مشکل از ان‌ها استفاده شود.

عیساییان افزود: با توجه به حجم بالای بارش برف در سطح مناطق چهار و هشت، از شهروندان تقاضا داریم از تردد غیرضروری خودداری کنند تا خدمت‌رسانی توسط مجموعه شهرداری به نحو احسن و سریع‌تر انجام شود.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده مشکل در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ و یا شماره تماس‌های ۳۷۲۹۲۹۰۰ و ۳۷۲۹۳۱۰۰ تماس بگیرند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار