قاتل نامرئی در داراب قربانی گرفت/لامپ‌های الکتریکی قاچاق روشن نشدند

مهم‌ترین حوادث امروز ۳ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۳ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کامیون حامل پوشاک در خرمبید توقیف شد

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک کامیون کشنده حامل یک هزار و ۳۲۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان خرمبید خبر داد.

سردار رهام‌‍‌بخش حبیبی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید در حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه تریلر کشنده حامل پوشاک مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۳۲۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، عنوان داشت: تلاش برای مبارزه با قاچاقچیان کالا در دستور کار ماموران انتظامی استان است و با عوامل قاچاق به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

قاتل نامرئی در داراب قربانی گرفت

فرمانده انتظامی داراب گفت: بی احتیاطی و استفاده از بخاری هیزم سوز برای گرم کردن منزل، منجر به مرگ یک نفر و مسمومیت یک شهروند دیگر شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره گاز گرفتگی، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر در روستای "مروارید" شهرستان داراب، در یک منزل مسکونی در حال استراحت بوده‌اند که به علت استفاده غیر استاندارد از بخاری هیزم سوز، یک نفر از آنان فوت و دیگری مسموم و راهی بیمارستان شده است.

سرهنگ نوشاد بیان کرد: برابر دستور مقام قضائی، جسد متوفی برای بررسی بیشتر تحویل پزشک قانونی شد.

تجاوز به چپ راننده منجر به مرگ خود و ۲ سرنشین شد

رئیس پلیس راه جنوب استان گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با یک پژو ۴۰۵ در محور عسلویه به سمت فیروزآباد، ۳ نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ حمدالله هوشمندی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور عسلویه به سمت فیروزآباد، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.

او افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری پراید با ۳ سرنشین به شدت با یک پژو ۴۰۵ با ۲ نفر برخورد کرده است.

سرهنگ هوشمندی با بیان اینکه راننده به همراه ۲ سرنشین پراید در دم فوت و ۲ سرنشین پژو مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه رانندگی را تجاوز به چپ از سوی راننده پراید اعلام کردند.

مزایده خودرویی واقلام فرسوده پلیس فارس

معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی انتطامی استان از مزایده تعدادی خودرو و اقلام فرسوده، از ۳ تا ۱۲ بهمن ماه خبر داد.

سرهنگ بهمن ستایشی گفت: در این مزایده تعدادی خودرو سواری شامل ۱۳ دستگاه بنز سواری (سنددار و بی سند)، ۹ دستگاه سمند، ۱۴ دستگاه مگان، ۱۱ دستگاه پیکاپ تک کابین و دو کابین، ۲ دستگاه کاپرا، یک دستگاه پ‍‍ژو ۲۰۷، یک دستگاه زانتیا و یک دستگاه لندکروز اوراقی به مزایده گذاشته شده است.

سرهنگ ستایشی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای بازدید از خودرو‌ها و اقلام به مزایده گذاشته شده از تاریخ ۳ الی ۱۲ بهمن ماه، از ساعت ۸ الی ۱۶ به نشانی شیراز، میدان کوزه گری، معاونت آماد و پشتیبانی مراجعه و در همان مکان برگ شرایط شرکت در مزایده را دریافت کنند.

او افزود: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۷۱۲۱۸۲۵۲۳۴ و ۰۷۱۲۱۸۲۵۲۵۶ تماس حاصل کنند.

دستگیری ۲ سارق با ۳۴ فقره سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۲ سارق و کشف ۳۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو و اماکن خصوصی در فیروزآباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و بدست آوردن سرنخ، ۲ نفر متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار بیان کرد: متهمین در بررسی فنی به ۳۴ فقره سرقت قطعات خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

افزایش ۷۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران این پلیس، کشفیات مواد مخدر در ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری، ۷۶ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان بوانات موفق شدند طی ۱۰ ماهه اول سال جاری، یک تن و ۱۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

او افزود: در این مدت ۶۵ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ مسعودی بیان کرد: اجرای طرح‌های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی در محلات به ویژه نقاط آلوده و جرم خیز، هدفمند کردن واحد‌های گشت، اشراف اطلاعاتی و مراقبت‌های شبانه روزی ماموران و همراهی و مشارکت مردم با پلیس، از جمله مولفه‌هایی است که در افزایش ۷۶ درصدی کشفیات مواد مخدر نقش به سزایی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ مقتدرانه و جدی است و مأموران انتظامی این فرماندهی برای افزایش آسایش و آرامش شهروندان، با تمام توان با مخلان برخورد می‌کنند.

کشف ۶۹ کیلو تریاک در روستای "جوزجان"

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۶۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در منزلی در روستای "جوزجان" خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در روستای جوزجان دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک سواری ۴۰۵ که در حیاط منزل پارک بود میزان ۶۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی در راه مبارزه بی امان با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از جان مایه می‌گذارند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سودا گران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

لامپ‌های الکتریکی قاچاق روشن نشدند

فرمانده انتظامی لامرد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با توقیف یک پژو پارس، ۲ هزار و ۵۰۰ عدد لامپ الکتریکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ مهراب زارع پور گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو پارس مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۵۰۰ عدد لامپ الکتریکی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ زارع پور با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر شد، عنوان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.