ناظمی: توافق بزرگ مالزی، حق باشگاه‌ها و تیم ملی را حفظ کرد

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان نسبت به بازگشت امتیاز میزبانی به تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به توافق ارزشمند هیات ایرانی مرکب از معاون قهرمانی این وزارتخانه و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در مالزی و دیدار با دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: توافق بزرگ مالزی، هم حق باشگاه‌ها را حفظ کرد و هم تیم ملی را نجات داد. کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین کتبی داد میزبانی‌های ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حفظ شود.

سخنگوی وزارت ورزش گفت: خوشبختانه در چند روز گذشته وحدت و همراهی بسیار خوبی نزد مدیران، فدراسیون فوتبال، همراهی و کمک موثر وزیر ورزش و دولت با حمایت گسترده رسانه‌ها به خصوص صدا وسیما و البته هواداران باشگاه‌ها و مردم شکل گرفت و توانستیم از حق فوتبال و کشور دفاع کنیم.

ناظمی افزود: طبق توافق با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فقط ۲ بازی مرحله حذفی استقلال و شهر خودرو با انتخاب ما در امارات است و سایر میزبانی‌ها در ایران عزیز خواهد بود.

سخنگوی وزارت ورزش گفت: با این دیپلماسی دقیق و خردمندانه، تیم ملی فوتبال ایران هم نجات یافت. انشاالله با حضور هزاران هزار تماشاگر علاقمند کشور با شکست حریفان، ششمین جام جهانی را هم تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
یعنی تو پلی اف ایران امنیت نداره مرحله گروهی امنیت داره چه توافق نامه ی مسخره ای ببخشید بزرگی.
United States of America
اشو
۱۴:۲۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
چرا این دو بازی هم در کشور دیگس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما یعنی قبول کردید کشور نا امنه.
آخرین اخبار