مجموعه Half Life به طور رایگان در استیم قرار دارد

به تازگی شرکت Valve اعلام کرد که کاربران تا ماه مارس می‌توانند به طور رایگان مجموعه Half Life را از استیم دریافت کنند.

مجموعه Half Life به طور رایگان در استیم قرار داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Vale یکی از شرکت‌های قدیمی سازنده عناوین رایانه‌ای است که بازی پرطرفدار Half Life را در سال ۱۹۹۸ وارد بازار کرد و از آن جایی که این عنوانی مانند این بازی در آن زمان وجود نداشت، توانست در مدتی کوتاه به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند و افراد زیادی را جذب خود کند. اما شرکت Valve به تازگی و پس از ۱۲ سال از زمان عرضه آخرین نسخه این بازی قصد دارد نسخه جدید از آن را روانه بازار کند که متناسب با هدست‌های VR و پلتفرم کامپیوتر طراحی شده و قرار است در ماه مارس وارد بازار شود.

اما شرکت Valve به تازگی اعلام کرده است که بازی Half Life از امروز تا زمان عرضه نسخه جدید این مجموعه به طور رایگان در دسترس گیمرها قرار دارد و گیمرها می‌توانند این بازی را به همراه تمامی الحاقات آن به طور رایگان از فروشگاه استیم دریافت کنند.  بازی Half Life یکی از عناوین شخص اول تیر اندازی است که شخصیت اصلی آن شخصی به نام گوردون فریمن است و داستان آن ترکیبی از سبک مبارزه‌ای و حل معماست.

مجموعه Half Life به طور رایگان در استیم قرار دارد

 به نظر می‌رسد Valve از این طریق قصد دارد حسی نوستالژی بین گیمرها ایجاد کند و از آنجایی که نسخه جدید این عنوان نیز در ادامه نسخه قدبلی آن ساخته شده است قصد دارد گیمرها داستان بازی قبلی این مجموعه را به خاطر آورند. ظاهرا این بازی صرفا برای دو ماه به صورت رایگان و در فروشگاه استیم در دسترس کاربران قرار خواهد داشت و پس از عرضه نسخه جدید این مجموعه، استیم به صورت خودکار بازی را از دسترس گیمر خارج خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: استفاده از هوش مصنوعی در ساخت کنترلر PS5


این بازی روی سیستم‌ عامل‌های ویندوز، لینوکس و macOS اجرا خواهد شد لازم به ذکر است که این بازی روی macOS 10.15 Catalina اجرا نخواهد شد. در حال حاضر گیمرها می‌توانند با ورود به فروشگاه استیم دو عنوان Half-Life: Blue Shift و Half-Life: Opposing Force را به صورت رایگان تجربه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار