نوبخت در زاهدان؛

پرداخت بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در کشور

رییس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: ۴۴ هزار و ۲۰۰ میلیاردتومان برای طرح‌های عمرانی در ۹ ماهه امسال در کشور پرداخت کردیم.

پرداخت بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه وبودجه کشور در جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت زیرساخت‌های زندگی مردم تخصیص یافته است و هزینه می‌شود.

رییس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: از این میزان ۱۱۰۰ میلیارد تومان وام باکارمزد پایین و ۷۰۰ میلیارد تومان هم وام بلاعوض برای بهسازی و ساخت منازل روستاییان خسارت دیده از سیلاب در جنوب استان است.

این مسؤول ادامه داد: میزان خسارت برآورد شده تاکنون ۳۸ هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲۰ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته و پرداخت شده است.

رییس سازمان برنامه وبودجه افزود: پرداخت‌های مورد نیاز در بخش جاری کشور انجام شده و در بخش عمرانی هم ۴۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در ۹ ماهه امسال در کشور پرداخت کردیم.

این مسؤول بیان کرد: تا پایان سال ۹۹ میزان ۱۳۰۰ کیلومتر راه آهن را در کشور تامین بودجه می‌کنیم و تحویل می‌دهیم که یکی راه آهن چابهاربه زاهدان است.

نوبخت ادامه داد: برنامه ریزی لازم با وجود تحریم‌ها پیش بینی شده تا خللی در پرداخت حقوق‌های ماهانه، یارانه و کمک هزینه معیشتی پیش نیاید.

وی گفت: ۲۴۲۵۰ واحد مسکونی هم احداث و تعمیر میکنیم تا یکسال آینده که ۱۷ هزار واحد مسکونی هم یکساله در سیستان و بلوچستان میسازیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار