دادستان کل کشور در جمع فعالان اقتصادی یزد:

سوء مدیریت نباید باعث شکست مردان عرصه تولید شود

دادستان کل کشور گفت: سوء مدیریت نباید باعث شکست مردان عرصه تولید شود و باید با راهکارهای مختلف تحریم‌ها را دور زده و شرایط تولید و صادرات را فراهم کنیم.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، عصر پنجشنبه در نشستی با فعالان اقتصادی استان یزد به دنبال سفر رئیس قوه قضائیه به استان یزد اظهار داشت: تلاش جدی با برنامه‌ریزی برای حل و فصل نیازهای مردم و کشور و اجرای اقتصادی مقاومتی باید محور تمام تلاش‌ها قرار گیرد.

او ادامه داد: مدیران و فعالان تولیدی و صنعتی که تأمین‌کننده نیازهای کشور هستند نباید هیچگاه با سو مدیریت باعث شکست مردان عرصه تولید شوند و وظایف خود را با امید و اعتماد پیگیری کنند.

دادستان کل کشور عنوان کرد: بی انگیزگی در بین نخبگان، کارآفرینان و تولیدکننده به هیچ وجه به سود کشور و جامعه اسلامی نیست بنابراین باید به جد وارد عرصه کار و فعالیت شد که رسالتی مهم و تعیین کننده است.

منتظری با اشاره به اینکه در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار داریم، بیان کرد: یک سری مسائل بنیادین در زمینه مسائل بانکی باید در کشور صورت گیرد.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: مشکلات در مقایسه با زمان جنگ قابل مقایسه نیست و در این شرایط وظیفه داریم تمام توان خود را برای حل و فصل مشکلات مردم به کار گیریم.

منتظری همچنین با اشاره به اهمیت اجرای عدالت عنوان کرد: اجرای عدالت هم سخت و هم به ذائقه بسیاری از افراد، تلخ است.

او ادامه داد: قاضی نمی‌تواند مثل افراد عادی زندگی کند و باید یک سری محدویت‌ها را برای خود در نظر بگیرد.

منتظری بیان کرد: مبارزه با فساد هم درون دستگاه قضا و در سایر دستگاه‌ها از جمله مسائل جدی و راهبردی قوه قضائیه است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار