بیمارستان نایین بعنوان قطب ارجاع منطقه در نظر گرفته می‌شود

وزیر بهداشت و درمان بر لزوم بهره برداری از بیمارستان افضلیان نایین بعنوان قطب ارجاع منطقه و جبران کمبود‌های تخصصی تاکید کرد.

دکتر سعید نمکی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، با اشاره به اینکه شهرستان نایین بعنوان شاهراه عبور و مرور مواصلاتی کشور قرار گرفته است، گفت: حجم زیادی از کار‌های تاسیساتی و مجهز نمودن پروژه بیمارستان افضلیان باقی مانده که با ارائه گزارش میزان برآورد هزینه جهت تکمیل آن از سوی معاونت علوم پزشکی اعتبارات لازم نسبت به تخصیص اعتبارات لازم در سازمان برنامه و بودجه اقدام می‌شود.

او در پاسخ به اینکه اغلب شهروندان نایینی برای نیاز درمانی خود به استان‌های همجوار مراجعه می‌کنند و از کمبود متخصص رنج می‌برند، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده توسط دکتر پوربافرانی نماینده نایین و خوروبیابانک خدمات خوبی به جهت تکمیل و مجهز نمودن اتاق عمل، بهره برداری از ماموگرافی و در آینده ام. آر. آی و بیمارستان حشمتیه این شهرستان، در سال جدید نسبت به تامین کمبود‌های درمانی و مستقر نمودن متخصص اقدام خواهد شد.

وزیر بهداشت با تاکید به اینکه توسعه و تکمیل پروژه‌های بهداشتی و درمانی از اولویت‌های مهم وزارت بهداشت در سال آینده خواهد بود، بیان کرد: در سال جاری بیشترین میزان متخصص در طول ۲۰ سال گذشته به این منطقه تخصیص داده شده که در سال جدید تعداد قابل توجهی نیز در سهمیه جدید اختصاص خواهیم داد.

گفتنی است با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استانی، بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی آفتاب هشتم در شهرستان خور و بیابانک از توابع استان اصفهان، نیز به بهره‌برداری رسید.

خبرنگار خدیجه پرورش

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.