دست یاری ورزشکاران البرزی به سوی سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ورزشکاران البرزی به یاری سیل زدگان سیستان و بلوچستان می شتابند.

ورزش وجوانان سیلامیر غفرانی ،مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت : متأسفانه در چند روز گذشته شاهد بودیم که مردم مناطقی از استان سیستان و بلوچستان به دلیل وقوع سیل دچار مشکلات فراوانی حتی در تهیه اقلام اولیه و ضروری زندگی شده اند که این مسئله ای بسیار ناراحت کننده و دردناک است.

غفرانی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز همچون گذشته که در حوادث طبیعی مثل زلزله کرمانشاه، سیل گلستان، سیل ایلام، سیل خوزستان و ... اقدام به اعزام نیرو و جمع آوری کمک های مردمی کرده بود، این بار نیز با کمک مردم شریف استان البرز به یاری سیل زدگان سیستان و بلوچستان خواهند شتافت.

او گفت: اطمینان داریم که جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان البرز اعم از هیئت های ورزشی، سازمانهای مردم نهاد، ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، جوانان و ... برای کمک به هموطنان عزیزمان که این روزها با وقوع سیل دچار مشکلات و زحمات فراوانی شده اند، پیش قدم خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: عموم مردم شریف استان البرز و به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جهت ارسال به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به "معاونت فرهنگی و امور جوانان" اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تحویل نمایند.

انتهای پیام/خ . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.