معرفی رئیس دادگستری شهرستان چرام

یوسف احمدی پور رئیس دادگستری شهرستان چرام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مراسم معرفی رئیس دادگستری شهرستان چرام با حضور مسئولان قضایی استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، اعضای شورای اداری و شورای تأمین، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

محمود حکیم معاون منابع انسانی دادگستری استان گفت: بهمن ماه ۱۰ سال پیش با حضور حضرت آیت الله العظمی مرحوم ملک حسینی دادگاه بخش چرام افتتاح شد.

 حکیم در ادامه با اشاره به اینکه خدمتگزاری در عرصه‌ی قضا در این شهرستان وظیفه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستگاه قضایی استان است افزود: در این شهرستان علیرغم تلاش‌های ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هنوز کمبودهایی حس می شود که امیدواریم با همکاری و همراهی مردم و مسئولان این نیازها را برطرف کنیم.

او گفت: مبارزه با فساد و مظاهر آن، از بین بردن تبعیض، مقابله با رانت و ویژه خواری و حفاظت از بیت المال در همه جا وظیفه قوه قضائیه است.

حکیم افزود: تکریم ارباب رجوع و حفظ کردار و گفتار و آن زمانی است که کار مردم را با روی گشاده و باز و با مهربانی انجام دهیم و از ارشاد و راهنمایی مردم خسته نشویم و چنانچه حقی ضایع شده، پس گرفته شود.

او رسیدگی با دقت و کیفیت را مورد تأکید قرار داد و گفت: نباید به دلیل رسیدن به کیفیت، کمیت را فدا کنیم.

او تقویت شورا‌های حل اختلاف و استفاده بهینه از همه امکانات اعم از ریش سفیدان، معتمدین و ذی نفوذان و معمرین برای اصلاح ذات البین و برقراری صلح و سازش را در شهرستان چرام خواستار شد.

معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای حبس زدایی و استفاده بهینه از مجازات‌های جایگزین حبس، تخفیف و تعلیق حکم و اعمال عدالت ترمیمی از مواردی است که لازم است سرلوحه کار همه همکاران قضایی و رئیس دادگستری این شهرستان باشد.

او با بیان اینکه توسعه تعامل هدفمند برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم لازم است، در خصوص انتخابات، گفت: رصد اخبار مربوط به انتخابات را با ظرافت و اهمیت مدنظر قرار دهید و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و رعایت خطوط قرمز که امنیت مردم از این خطوط است، تلاش و از آرای مردم حفاظت و صیانت کنید.

یوسف احمدی رئیس پیشین دادگستری شهرستان چرام با اظهار اینکه اگر پایبندی به قانون و تکریم مردم در کنار هم قرار بگیرند، مفهوم عدالت است گفت: در بدو شروع به کار در این شهرستان اقداماتی در خصوص توسعه ساختار قضایی و افزایش شعب و نیروی اداری دادگستری انجام دادیم که نتیجه آن تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و رضایت مردم بود.

او در پایان با اظهار اینکه خدمت در شهرستان چرام یکی از بهترین دوران خدمت قضائیم خواهد بود، بیان داشت: لطف و محبت مردم مهمان نواز و فرهنگی این شهرستان را هرگز فراموش نخواهم کرد.

در پایان این آیین سید یوسف احمدی پور به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان چرام معرفی و از خدمات یوسف احمدی رئیس قبلی این دادگستری تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است یوسف احمدی هم اکنون به سمت معاون قضایی دادگستری استان ایلام منصوب شد و رئیس جدید دادگستری شهرستان چرام، پیش از این دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی بود.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.