مسیر فروپاشی آمریکا در حال طی شدن است

امام جمعه کرج گفت: پیروزی مستضعفان بر مستکبران و نابودی آنان نزدیک است .

تاکیید بر برگزاری هرچه باشکوه تر دهه فجر امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های امروز نماز جمعه این هفته ضمن سفارش مردم به تقوای الهی گفت: مسیر فروپاشی آمریکا در حال طی شدن است ، از هر جوان ایرانی بپرسید دوست دارد مستقل باشد یا زیر یوغ امریکا ، جوابش مرگ بر آمریکا است.

آیت الله حسینی همدانی به موضوع مقاومت اشاره کرد و افزود: دشمن با ایجاد تزلزل در جوانان به دنبال شکست مقاومت است و امروزه رشد نهضت مقاومت یکی از دغدغه‌های دشمن است.

خطیب جمعه کرج گفت: مسئولان آمریکایی گفته بودند فشار ها را زیاد می کنیم  اما می بینید امروز در سایه راهبرد مقاومت ،حال و روز امريكا چگونه است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز  با اشاره به درپیش بودن  شهادت حضرت زهرا (س) افزود: اگر همه زندگی ایشان را الگوسازی کنیم آرامش زیادی در زندگی ها ایجاد می شود ، زهرای مرضیه تنها الگوی زنان نیست بلکه الگوی بشریت است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: حضرت زهرا در برابر فتنه ها مقاومت و  در مقابل نفاق اقدام به مبارزه کرد و در این راه به شهادت رسیداین مقاومت را باید الگو قرار دهیم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه  رسانه پرقدرت آن روزها منبر بود و خطابه دشمن واقعیت‌ها را تحریف می کرد افزود: درحال حاضر ما در وسط میدان جنگ رسانه‌ای قرار داریم و در یک جنگ از همه جهت مواجه هستیم .

آیت الله حسینی همدانی گریزی به انتخابات مجلس زد و گفت: با توجه به اینکه  در حال وارد شدن به چله دوم انقلاب هستیم  حضور  مدیران کارآمد و مشارکت جوانان امری بسیار مهم در دولت سازی و جامعه سازی است.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود:مقدمه مجلس جوانان انقلابی است لذا جوان صلاحیتدار را برای مجلس انتخاب کنیم.

امام جمعه کرج در ادامه از مدیران رسانه ملی خواست ساخت برنامه های ارزشی ،انقلابی و دشمن شناسی را اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام /خ .م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار