نوازی:

امیدوارم شخصیت محبوب مجیدی دچار خدشه نشود

پیشکسوت تیم استقلال گفت: لغو سه دیدار استقلال در سه جام به کیفیت این تیم لطمه می‌زند و امیدوارم شخصیت محبوب مجیدی نزد هواداران دچار خدشه نشود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   تیم فوتبال استقلال با عدم برنامه‌ریزی در فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا دچار بلاتکلیفی عجیبی شده است. ماه گذشته قرار بود آبی‌پوشان در جام حذفی به مصاف سپاهان بروند که این دیدار به تعویق افتاد. پس از آن دیدار استقلال با فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر لغو شد و سومین مسابقه آبی‌ها که لغو شد، در جریان مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر الکویت کویت بود.

محمد نوازی در خصوص لغو سه دیدار استقلال در سه جام مختلف و به تعویق افتادن آن‌ها به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: متأسفانه لغو پی‌درپی بازی‌های استقلال به پیکره تیم لطمه می‌زند. بازیکنان تیم تمرینات را به صورت مستمر پیگیری می‌کنند، اما وقتی دیدار‌های آن‌ها در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده، ناخواسته از شرایط مسابقه خارج می‌شوند. این موضوع کار را برای سرمربی تیم مشکل می‌کند چرا که بازیکنان نمی‌توانند به هماهنگی لازم دست پیدا کنند و اولین دیداری که آبی‌پوشان برگزار می‌کنند، برای آن‌ها بسیار سخت است.

وی ادامه داد: مشکلات استقلال از زمان رفتن آندره‌آ استراماچونی شروع شد. با رفتن این مربی ایتالیایی شرایط روحی روانی تیم به هم ریخت. مدیران باشگاه هم از همان ابتدا تصمیم گرفته بودند تا فرهاد مجیدی را که از قبل به عنوان جانشین استراماچونی انتخاب کرده بودند، به عنوان سرمربی برگزینند. در واقع مدیران باشگاه استقلال با هواداران تیم بازی کردند و حالا اگر فرهاد مجیدی نتواند نتایج خوب زمان استراماچونی را تکرار کند، بدون شک جایگاهی را که نزد طرفداران استقلال دارد از دست می‌دهد. امیدوارم که چنین اتفاقی رخ ندهد و به شخصیت محبوب مجیدی خدشه‌ای وارد نشود.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: محرومیت‌هایی که در صورت انصراف نمایندگان ایران از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC در نظر گرفته می‌شود، بدون شک برای باشگاه استقلال نیز تبعات زیادی دارد. متأسفانه نفوذ کشور‌های عربی به‌خصوص عربستان در AFC موجب شده تا بدون هیچ دلیل موجهی کشور ایران ناامن جلوه داده شود در حالی که شکی نیست که ایران امن‌ترین کشور خاورمیانه است. ورزش برای ارتباطات کشور‌های جهان با یکدیگر است و هدف از انجام آن، رسیدن به صلح و دوستی بوده و خواهد بود، ولی AFC سیاست را وارد فوتبال کرده است.

نوازی خاطرنشان کرد: اگر باشگاه‌های ایرانی شرایط AFC را قبول کنند و در لیگ قهرمانان به میدان بروند، کار برای تیم‌های استقلال و شهر خودرو بسیار سخت و دشوار خواهد بود، چون روز پنجم بهمن باید به مصاف نمایندگان کویت و بحرین بروند و پس از آن سه روز فرصت دارند تا به مصاف تیم‌های الریان و السیلیه قطر بروند. با توجه به اینکه پرواز مستقیم از امارات به قطر به خاطر تنش‌های سیاسی وجود ندارد، بازیکنان تیم‌های ایرانی ناچارند دو پرواز داشته باشند تا به قطر برسند و فشار G هواپیما باعث خستگی بیشتر بازیکنان خواهد شد. امیدوارم اگر شرایط AFC که البته به صلاح کشور ایران نیست، پذیرفته شد، حداقل بازی با نمایندگان قطر با تأخیر ۴۸ ساعته برگزار شود تا تیم‌های ایرانی بتوانند استراحت بیشتری داشته باشند.

منبع: آنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار