حضور و مشارکت مردم در چله دوم انقلاب در انتخابات مجلس

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان گفت: به‌زودی نخستین حضور و مشارکت مردم در انتخابات چله دوم انقلاب مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدمهدی نیازمند ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات پیش رو نخستین انتخابات در چله دوم انقلاب است و به‌زودی نخستین حضور و مشارکت مردم در انتخابات چله دوم انقلاب مشاهده می‌شود.

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان تاکیدات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در رابطه با نقش مجلس و اهمیت حضور مردم در انتخابات را مورد اشاره قرار داد و گفت: امام(ره) مجلس را رأس تمامی امور دانستند و فرمودند که مجلس مطلوب همه چیز را خوب می‌کند.

نیازمند افزود: رهبر معظم انقلاب نیز مجلس را مرکز اساسی و تعیین‌کننده برای اهداف انقلاب دانستند و فرمودند که مجلس مطلوب تجلی‌گاه عزت اسلامی و ملی و تامین‌کننده منافع عمومی و سد محکمی در برابر تعرض دشمن است.

او اقدام خبیثانه و ناجوانمردانه آمریکا برای ترور سردار سلیمانی را جزو پروسه و فشارهای اِعمال شده دشمن بر میهن اسلامی و جبهه مقاومت دانست و تصریح کرد: دشمن پس از ترور سردار سلیمانی با گستاخی تمام سردار قاآنی جانشین وی را هم تهدید به ترور کرد.

نیازمند با اشاره به برنامه دشمن برای پاک‌سازی نیروهای انقلاب بیان کرد: دشمن‌ تمام توان خود را برای ایجاد نابه‌سامانی و براندازی نظام به‌کار گرفت و در چند ماه اخیر نیز به بهانه قیمت بنزین و با سازماندهی نیروهای مختلف، حرکات ناجوانمردانه‌ای را در نقاط مختلف کشور داشت.

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان برخی فسادهای اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و افزود: اینکه 92 نفر از نمایندگان مجلس به‌دلیل مسائل مالی رد صلاحیت شدند برای مردم دردناک است و نباید شاهد اتفاقات این چنینی باشیم.

نیازمند خاطرنشان کرد: دشمن جنگ شناختی خود را از طریق رسانه علیه انقلاب آغاز کرده و در تلاش است تا بر روی ادراک، شناخت و برآوردهای مردم تاثیر منفی بگذارد و حتی به حوزه ورزش و فوتبال ما هم فشار وارد کردند.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای ظرفیت‌ها و سرمایه‌های مختلفی است و رهبر انقلاب نیز همیشه به آن‌ تاکید دارند افزود: حضور همیشگی مردم در صحنه یکی از سرمایه‌های بزرگ این نظام است که بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه جواب گستاخی‌های اروپایی‌ها را با ایستادگی در مقابل آنان می‌دهیم بیان کرد: ما گذرگاه‌ها و سختی‌های بسیاری را در طول چهل سال انقلاب پشت سر گذاشته‌ایم و با نه گفتن به آمریکا و اسرائیل در مقابل آنها ایستادیم.

نیازمند بصیرت مردم ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم در بسیاری از مواقع با بصیرت خود جلوتر از مسئولان بودند و جریانات و فتنه‌ها را به‌خوبی تشخیص داده و با حضور موثر و دشمن‌شکن خود نشان دادند که فریب اقدامات و توطئه دشمن را نمی‌خورند و همواره صف خود را از صف فتنه‌گران و دشمنان انقلاب جدا می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان با اشاره به ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی افزود: رهبر انقلاب در سخنرانی‌های خود همواره به مسائل مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه تاکید کردند و اسلام‌مداری، دین‌محوری و ولایتمداری از جمله ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی است.

نیازمند با بیان‌ اینکه نماینده مجلس باید درک درستی از مطالبات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب داشته باشد تاکید کرد: مقام معظم رهبری بارها به مساله برجام، بحث‌های کارشناسی آن و رسالت مجلس در قبال آن اشاره کردند اما عده‌ای کار را به گونه‌ای دیگر پیش بردند که موجب بروز مشکلات متعدد برای مردم شد.

معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه نماینده مجلس باید مدافع انقلاب اسلامی باشد گفت: نماینده مجلس تراز انقلاب اسلامی باید پایگاه مستحکمی در مجلس برای دفاع از انقلاب داشته باشد و پاسخ محکمی نسبت به اقدامات دشمن داده و در مقابل تهاجمات دشمن بایستد و وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت نباشد.

نیازمند به ضرورت شناخت مکانیزم‌های مطلوب برای انتخاب درست اشاره و بیان کرد: مردم باید بدانند که هزینه‌های انتخاباتی فرد داوطلب چگونه و از چه راهی به دست آمده و در پی آن داوطلبان نیز از بداخلاقی‌های انتخاباتی و اسراف و هزینه‌های سنگین تبلیغاتی پرهیز کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.