۸۰ درصد مدارس هشترود به سیستم گرمایشی مجهز است

فرماندار هشترودگفت: ۸۰ درصد مدارس هشترود به سیستم گرمایشی مجهز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امین امینیان فرماندار هشترود در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: ۸۰ درصد مدارس هشترود به سیستم گرمایشی مجهز است و بقیه هم به این سامانه مجهز خواهد شد.

او از ۱۴۰ واحد آموزشی موجود در این منطقه ۵۶ مدرسه فرسوده شده است، بیان کرد:خیرین نسبت به احداث مدارس شبانه روزی در هشترود و دهستان‌های بزرگ اقدام کنند.

او در ادامه گفت: ادارات خدمات رسان از جمله آب، برق و گازحق ندارند آب، برق و گاز مدارس و محیط‌های آموزشی را به خاطر بدهی قطع کنند.

جواد نوبخت هشترودی نماینده فرهنگیان در شورای عالی آموزش و پرورش کشور که ازاستان آذربایجان شرقی می‌باشد از واریز ۲۸ میلیارد تومان سرانه دانش آموزی به مدارس کشور خبر داد و گفت: این سرانه ۵ سال بود که اصلا واریز نمی‌شد و قطع شده بود.

او در ادامه گفت: ۱۲ سال است که در مدارس نیرو‌های خدماتی جذب نمی‌شود، اما در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب جذب دوباره این نیرو‌ها بصورت پیمانی یا شرکتی داده شد.

 

انتهای پیام/

 

نوبخت هشترودی همچنین خواستار اجرای ماده ۱۳ و ۱۶ بودجه ۵ درصد شهرداری‌ها ازدرآمد ناخالص و مقداری ازمبالغ را صرف هزینه‌های آموزش و پرورش را شد که تاکنون اجرا نمی‌شود. ِ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.