فوتبال ایران اعتبار آسیاست/ نبودن امنیت در ایران فقط یک بهانه بود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فوتبال ایران همیشه برای آسیا اعتبار بوده و نداشتن امنیت در کشورمان یک بهانه بود.

فوتبال ایران اعتبار آسیاست/ نبودن امنیت در ایران فقط یک بهانه بودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،صادق ورمزیار گفت: صحبت‌های مبنی بر نبود امنیت و مشکلات کشور تنها یک بهانه است. سالهاست که تمام تیم‌های ورزشی کشور‌های دیگر حتی آمریکا به ایران سفر کرده و هیچ اتفاقی هم برای آن‌ها نیفتاده، اما نمی‌دانم چطور شده که به یک باره از نظر مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران ناامن شده است. البته فکر می‌کنم آن‌ها می‌دانند امنیت وجود دارد، بلکه جرأت بازی با تیم‌های ایرانی را ندارند.

ورمزیار ادامه داد: امیدوارم مسئولان این موضوع را پیگیری کنند و اجازه ندهند چنین تصمیماتی مجددا تکرار شود. فوتبال ایران همیشه به آسیا اعتبار داده، تماشاگران ایرانی باعث فخر فوتبال آسیا شده اند و بار‌ها شاهد بوده ایم که حضور هواداران این دو تیم برای فوتبال آسیا یک رکورد به وجود آورده، اما نمی‌دانم چرا مسئولان AFC عقل و هوش خود را به دست یک عده غیرفوتبالی داده و اجازه می‌دهند آن‌ها هر بلایی می‌خواهند سرشان بیاورند.

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال ایران نباید بازیچه دست یک عده آدم‌های فرصت طلب و کینه توز باشد. مسئولان ایرانی که در AFC حضور دارند باید با قدرت از فوتبال ایران و امنیتی که در کشور است دفاع کرده و اجازه ندهند با بهانه‌های پوچ، امتیازات زیادی از فوتبال ما گرفته شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار