امداد رسانی به خودرو‌های گرفتار شده در برف در اسکو

بدنبال تدام بارش برف تعدادی از خودرو‌های گرفتار شده در برف و بوران در راه‌های روستایی بخش مرکزی اسکو با کمک عوامل راهداری و امور حمل و نقل جاده‌ای نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بدنبال تدام بارش برف و برودت هوا تعدادی از خودرو‌های گرفتار شده در برف و بوران در راه‌های روستایی و برف گیر بخش مرکزی اسکو با کمک عوامل راهداری و امور حمل و نقل جاده‌ای نجات یافتند.

 سلیمی بخشدار مرکزی اسکو گفت: با توجه به کوهستانی بودن اکثر روستا‌های بخش مرکزی، با بارش نزولات آسمانی بصورت برف شاهد یخبندان و بسته شدن سریع راه‌ها در این مناطق هستیم که در نتیجه خودرو‌های عبوری در صورت نداشتن زنجیر چرخ دچار مشکلاتی در جاده‌های مذکور شده و متوقف می‌شوند.

 سلیمی از مسافرین روستا‌های گردشگری اسکو خواست با توجه به لغزنده بودن مسیر‌های گنبرف و کندوان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

او گفت:تعدادی از خودرو‌های روستائیان و سرویس‌های مدارس گرفتار شده در برف و یخبندان توسط عوامل امدادی راه و ترابری این شهرستان از گرفتاری در جاده‌ها نجات یافتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادق زاده
۱۷:۳۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
روستاها وخود شهرستان اسکو هیچ گونه نمک پاشی انجام نشده است و پیاده رو ها و کوچه ها یخ زده است و مردم سر میخورند و به زمین میخورند لطفا اطلاع رسانی شود تا مسئولین سریعا اقدام کنند تا حادثه ناگواری اتفاق نیفتد