وقتی ستاد بحران، بحران ساز می‌شود

ستاد بحران استان ایلام در حالی که شامگاه جمعه چهارم بهمن ماه مدارس برخی شهرستان‌های استان را تعطیل کرد، اما امروز مردم این استتان شاهد باز بودن مدارس شدند.

وقتی ستاد بحران، بحران ساز می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شامگاه جمعه چهارم بهمن ماه نشست ستاد مدیریت بحران استان ایلام به ریاست استاندار ایلام تشکیل شد که در این نشست اعلام شد: فعالیت نوبت صبح مهد کودک‌ها و مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های مناطق ایلام، ایوان، ملکشاهی، شهر سرابله، و بخش‌های کارزان و آسمان آباد شنبه تعطیل است، اما دقایقی قبل ستاد مدیریت بحران در اطلاعیه دیگری از باز بودن مدارس با یک ساعت تاخیر خبر می‌دهد.

این تصمیم زمانی گرفته شد که دانش آموزان و معلمان مقاطع مختلف تحصیلی برنامه‌ای برای  حضور در کلاس های درس در نوبت صبح امروز ندارند و بیش‌تر آنها از اطلاعیه دوم ستاد مدیریت بحران بی خبر هستند.

رستمزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در توضیحاتی علت باز بودن مدارس را در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ وجود اشتباه در پیش بینی هواشناسی استان برای امروز شنبه پنج بهمن ماه دانست و گفت: امروز تنها مقطع پیش دبستانی در این مناطق تعطیل است و دیگر مقاطع با یک ساعت تاخیر شکل می‌گیرد.

او افزود: اگر چه این تصمیم باعث نمی‌شود که دانش آموزان در کلاس در حاضر شوند، اما آموزش و پرورش موظف به باز کردن تمامی مدارس استان است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.