استاندار هرمزگان خبر داد؛

اعلام نتیجه مطالعه بازسازی مناطق سیل زده شرق استان تا ۱۰ روز دیگر

استاندار هرمزگان گفت: نتیجه مطالعه بازسازی و ایمن سازی خانه‌های روستایی مناطق سیل زده شرق استان تا ۱۰ روز دیگر اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: نتیجه مطالعه بازسازی و ایمن سازی خانه‌های روستایی مناطق سیل زده شرق استان تا ۱۰ روز دیگر اعلام می‌شود.

همتی روز گذشته پس از پایان بازدید از مناطق سیل زده شرق هرمزگان که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انجام شد، افزود: پس از اعلام نتیجه مطالعه‌های انجام شده، با کمک سپاه و ارتش، نیرو‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی عملیات بازسازی این مناطق آغاز خواهد شد.

او گفت: پس از مرحله استقرار و جابجایی مردم در شرایط سخت و سیل‌گرفتگی، عملیات برآورد خسارت‌ها در بخش‌های کشاورزی، شیلات، صیادی، مدارس، تاسیسات آب و برق، جاده‌ها، خانه‌ها و اثاثیه مردم منطقه آغاز شد.

استاندار هرمزگان گفت: برآورد خسارت سیل در مناطق شرق هرمزگان بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که به وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران اعلام شده است.

همتی افزود: امیدواریم بودجه موردنیاز و پیش بینی شده به منظور بازسازی مناطق سیل زده شرق استان در هیات دولت مطرح و مورد تصویب قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار