یزد لوله در اندیشه فرار از قعرنشینی

سرمربی تیم فوتبال یزد لوله گفت: تیم یزد لوله در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته سه فوتبال کشور میزبان تیم خلیج فارس میناب است.

محمود امیری، سرمربی تیم فوتبال یزد لوله در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور امروز شنبه آغاز می‌شود و تیم فوتبال یزد لوله میزبان خلیج فارس میناب است.

او با بیان اینکه این بازی در ورزشگاه شهید نصیری ساعت ۱۴ آغاز می‌شود، افزود: در چار چوب هفته هفتم این رقابت‌ها تنها نماینده استان در لیگ سه به مصاف خلیج فارس میناب می‌رود.

محمود امیری ادامه داد: در حال حاضر تیم یزد لوله در شرایط خوبی قرار نگرفته و با ۴ امتیاز قعرنشین لیگ است و ما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا بازی این هفته را با ۳ امتیاز به پایان برسانیم و از قعر جدول فاصله بگیریم این درحالی است که نماینده میناب توانسته هفته قبل نماینده ایذه را شکست دهد و با ۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گیرد.

او گفت: یزد لوله در حالی به مصاف خلیج فارس میناب می‌رود که آرمان آب حیات دروازبان این تیم به دلیل پرخاشگری در بازی قبل مقابل استقلال شوش از این بازی محروم است.

استان یزد با ۴۷ هیئت ورزشی و ۵۰ هزار ورزشکار، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشور در رده سنی پایه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار