آغاز اردوی تیم ملی بدمینتون مردان در شیراز

بدمینتون بازان ایرانی در شیراز از عصر امروز دست به راکت می‌شوند.

ابراهیم راضی رییس هیات بدمینتون استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: سومین مرحله اردوی تیم ملی بدمینتون مردان از عصر امروز با حضور ۱۰ بازیکن به میزبانی شیراز آغاز می‌شود.

او افزود: در این اردو که تا چهاردهم بهمن ادامه پیدا می‌کند، سروش اسکندری از زنجان، مهران شهبازی و رضا شهبازی ازکردستان، علی فقیه خراسانی از یزد، محمد پایروند از تهران، سعید بابیانی ازخراسان رضویی، آرمین زکی زاده از تهران، امیر جباری از همدان، صالح سنگ تراش و محمد مهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان و امیر حسین نورعلیان از تهران حضور خواهند داشت.

راضی اضافه کرد: این اردو در دو بخش جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد که از نهم بهمن ماه، بدمینتون بازان رده سنی جوانان ایران و بازیکنان بدمینتون استان فارس که قرار است در مسابقات دهه فجر شرکت کنند به آن‌ها اضافه خواهند شد.

ملی پوشان بدمینتون ایران تمرینات خود را جهت حضور در مسابقات بدمینتون بین المللی دهه فجر، زیر نظر سید بهادر زکی زاده سرمربی تیم ملی پیگیری می‌کنند.

بیست و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روز‌های پانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه به میزبانی شیراز برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.