کمک ۶۵.۵ میلیارد ریالی خیران به سیلزدگان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: مردم خیر و نوعدوست کشور تاکنون ۶۵.۵ میلیارد ریال به سیلزدگان جنوب این استان کمک کرده‌اند.

کمک ۶۵.۵ میلیارد ریالی خیران به سیلزدگان سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: خیران ظرفیت‌های ارزشمندی در کمک رسانی به آسیب دیدگان در حوادث هستند و در سیل «مهربانی» این ظرفیت به اثبات رسید.

اوافزود: جمعیت هلال احمر در اقدامی تحسین برانگیز به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیلزدگان پرداخت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بروز سیل در استان خسارت‌های زیادی به بار آورد و همچنین عده زیادی از مردم را دچار آسیب کرد.

او ادامه داد: پس از فراخوان و اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر در خصوص نحوه جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در پایگاه‌های سیار مستقر در شعب سراسر کشور، مردم نوع دوست و خون گرم کشور بار دیگر در این زمینه وظیفه انسانی خود را انجام دادند.

راشکی بیان کرد: اقلام اهدایی از طرف مردم نوع دوست شامل چادر، پتو، موکت، فرش، البسه موادغذایی نظیر برنج، روغن، شیر خشک، کنسروجات، قند، رب، ماکارونی، آرد، آب معدنی و مواد بهداشتی مانند دستمال کاغذی، پوشک بچه و پد بهداشتی بوده است.
او اظهار داشت: برای تجمیع جمع آوری اقلام فوق سه مرکز راهبری در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و چابهار راه‌اندازی شد که در این مراکز کمک‌های خیران و داوطلبان پس از جمع‌آوری، تفکیک و بسته بندی شده و به مناطق سیلزده برای توزیع بین آسیب دیدگان ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: این اقلام به ارزش بیش‌از ۶۵.۵ میلیارد ریال توسط ۵۸ دستگاه کامیون و تریلر به مراکز تجمیع و راهبری شهرستان چابهار تحویل شده است.

او بیان کرد: همچنین ۹۲ تن اقلام اهدایی داوطلبان و خیران سراسر کشور از طریق هوایی در فرودگاه کنارک تخلیه شده است.

راشکی با قدردانی از خیران گفت: شماره حساب‌های ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی (ع) بنام کمک‌های خیران و یا شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌ها بنام جمعیت هلال احمر و همچنین کد دستوری #۵۴*۱۱۲* جهت دریافت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار