علی اشراقی خبر داد:

موافقت با احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان درجوادیه

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده 5 گفت: کمیسیون ماده 5 شهر تهران با طرح احداث یک بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کودکان در منطقه جوادیه تهران موافقت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ گفت: کمیسیون ماده ۵ شهر تهران با طرح احداث یک بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کودکان در منطقه جوادیه تهران موافقت کرد.

اشراقی افزود: این طرح توسط مؤسسه زنجیره امید و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران در زمینی به مساحت ۲۶ هزار متر مربع ارائه شده است.

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ گفت:طرح این بیمارستان فوق تخصصی با محوریت جراحی، مرکز تحقیقات توانبخشی و اقامتگاه ارائه شده که به همین منظور سطوح درمانی پروژه بیش از ۳۸ هزار متر مربع و محل اقامت همراهان حدود ۳ هزار متر مربع در نظر گرفته شده است.

اشراقی افزود: طرح مذکور در یازده طبقه روی همکف و زیر زمین‌ها احداث می‌شود که پس از توضیحات مشاور تهیه کننده طرح و تأکید بر الزامات ترافیکی و رعایت فضای سبز مناسب، به تصویب کمیسیون ماده ۵ رسید.

وی بیان کرد: در این جلسه هم چنین با احداث یک مجموعه چند منظوره تجاری- فرهنگی- ورزشی و خدماتی در ۳۰ درصد ملکی واقـــع در منطقه ۱۸ و احداث فضای سبز عمومی در ۷۰ درصد باقی مانده آن موافقت شد و سایر پرونده‌های ارسالی از مناطق مورد رسیدگی و تصمیم گیری قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار