چرا پایگاه دائمی اورژانس در وادی رحمت وجود ندارد؟

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به جان باختن کارگر گورکن در وادی رحمت تبریز، از فرصت سوزی‌ها برای استقرار پایگاه دائمی در وادی رحمت تبریز گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،احد فلاحی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در خصوص جان باختن کارگر گوکنی وادی رحمت تبریز بدلیل عدم اعزا بموقع اورژانس اظهار داشت: سال گذشته با مسئولین اورژانس جلسه‌ای در خصوص استقرار ایستگاه اورژانس در وادی رحمت برگزار کردیم و آن‌ها هم استقبال خوبی کردند و از تهران بودجه خوبی آورده بودند و می‌خواستند در وادی رحمت یک پایگاه دائمی اورژانس ایجاد کنند تا علاوه بر وادی رحمت به اهالی شهرک اندیشه و آخمقیه نیز سرویس دهی کنند.

او ادامه داد: نامه نگاری شد تا زمین رایگان در وادی رحمت به اورژانس جهت استقرار این ایستگاه واگذار کنیم، اما برخی‌ها کوتاهی کردند و وقت تلف شد و متاسفانه بودجه مذکور به تهران برگردانده شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت استقرار پایگاه اورژانس در وادی رحمت، گفت: واحدی رحمت محل مراجعات افرادی است که از لحاظ روحی و روانی متألم هستند، حتی چند وقت پیش یکی از رانندگان همکار در شهرداری، در پارکینگ وادی رحمت پشت فرمان سکته کرده بود.

گفتنی است هفته گذشته یک کارگر گورکن در وادی رحمت دچار ایست قلبی شده بود و بدلیل عدم وجود ایستگاه اورزانس و در نتیجه عدم اعزام به موقع، جان باخت.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها: آارمستان ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار