امنیت پایدار در جامعه، حاصل همدلی و همسوئی پلیس و دستگاه‌های اجرائی

فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: همدلی و همسوئی پلیس و دستگاه‌های اجرائی، ایجاد امنیت پایدار در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

امنیت پایدار در جامعه، حاصل همدلی و همسوئی پلیس و دستگاه‌های اجرائی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ عزت اله متین فر فرمانده انتظامی شهرستان بدره در نشست تعاملی با جانشین سپاه بدره و معاون فرماندار بدره، اظهار داشت: مأموران انتظامی باید در برخورد با متخلفان ضمن رعایت حقوق شهروندی، تلاش کنند تا جامعه را برای قانون گریزان نا امن و برای شهروندان به مأمنی امن تبدیل کنند.

او با بیان اینکه همدلی و همسوئی پلیس و دستگاه‌های اجرائی، ایجاد امنیت پایدار در جامعه را به دنبال خواهد داشت، افزود: این امر، موجب خدمت رسانی بهتر به مردم و رضایت حداکثری آحاد جامعه می‌شود.

در ادامه مسلم تیر افکن معاون فرماندار بدره، ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه انتظامی در کشفیات و پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان، خاطر نشان کرد: به لطف خداوند و با تلاش‌های شبانه‌روزی این انتظامی، از وضعیت امنیتی خوبی برخوردار هستیم و زحمات این عزیزان قابل تقدیر است.

در ادامه سرهنگ رضا میرزائی جانشین سپاه ناحیه مقاومت بدره نیز با اشاره به نقش مهم تعاملات دستگاه‌های اجرائی با نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی، گفت: خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنیت از وظائف مشترک نیروی‌های مسلح و دستگاه‌های اجرائی است که هر ۲ دستگاه با تعامل و ارتباط منطقی می‌توانند منشاء خدمات ارزنده به جامعه باشند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.