خبیری: بحث پرداخت ۳۰ هزار دلار به استوکس مطرح نبود

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: بحث پرداخت ۳۰ هزار دلار به استوکس قبل از پیوستن به تیم پرسپولیس صحت ندارد.

خبیری: بحث پرداخت ۳۰ هزار دلار به استوکس مطرح نبودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره مذاکرات با استوکس در دبی  اظهار کرد: من به همراه امیر علی حسینی مسئول امور بین المللی باشگاه به خاطر انجام ۴ ماموریت کاری به دبی رفتیم  که خدا را شکر کار‌های مربوط به البسه تیم برطرف شد. همچنین بحث میزبانی از تیم التعاون عربستان  در زمین بی طرف بود که باید چند زمین بازی را در دبی ارزیابی می‌کردیم که با مسئولان ۲، ۳ ورزشگاه مذاکراتی را انجام دادیم. به هر حال گزارشی از شرایط و امکانات استادیوم‌ها را به انصاری فرد، پیروانی و گل محمدی ارائه می‌دهیم تا در این باره تصمیم بگیرند.

او ادامه داد: مذاکراتی هم با استوکس داشتیم که مقدمات کار انجام شد و یکی، ۲ مورد حقوقی بود که زمان می‌برد و پاسپورت استوکس زمانی که قصد داشت به دبی بیاید، اعتبار نداشت که مجبور شدیم ۲، ۳ روز دیگر در دبی بمانیم تا این بازیکن به دبی بیاید. به هر حال مذاکراتی درباره مسائل  حقوقی با استوکس کردیم  که این مسائل حل شد و انصاری فرد مدیرعامل باشگاه درمورد جذب این بازیکن صحبت می‌کند.

استوکس شرط پرداخت پیش قراردادش را نداده بود

خبیری درباره اینکه استوکس برای حضور در پرسپولیس شرط اخذ مبلغی از قراردادش را کرده بود، گفت: بحث پرداخت ۳۰ هزار دلار و شروط  استوکس مطرح نبود. جذب بازیکن آن قدر پیچیده نیست، اما با توجه به اینکه باشگاه تراکتور از استوکس شکایت کرده بود به همین علت ما باید همه جوانب را در نظر می‌گرفتیم که در صورت نهایی شدن قرارداد، این بازیکن از سوی فیفا با محرومیت مواجه نشود که ما از جذب این بازیکن متضرر شویم. علاوه بر این استوکس به باشگاه تراکتور بدهی مالیاتی داشت و اگر مذاکرات را در ایران انجام می‌دادیم و در صورت به تفاهم نرسیدن، استوکس برای بازگشت به کشورش با مشکل مواجه می‌شد.

او بیان کرد: توافق با گابریل (بازیکن برزیلی) مهمترین دستاورد ما در سفر به دبی بود و شکایت این بازیکن به مرحله خطرناک رسیده بود که این مسئله را حل کردیم.

او ادامه داد: استوکس شرط پرداخت پیش قراردادش را نداده بود و ان شاالله به ایران می‌آید و پولش را در کشورمان  می‌گیرد.

خبیری درباره اینکه وضعیت برانکو به کجا انجامید، گفت: من اطلاعی ندارم و از مدیریت باشگاه این موضوع را پیگیری کنید.

گابریل شکایتش را در فیفا متوقف کرد 

او درباره موضوع پرونده گابریل بیان کرد: باشگاه پرسپولیس بدهی اندکی به گابریل داشت که به آن توجه نشده بود و همین موضوع به جا‌های باریک کشیده شده بود. البته گابریل خیلی پرسپولیس دوست داشت و حتی پیراهن پرسپولیس  را به عنوان هدیه به این بازیکن دادیم. به هر حال با گابریل توافقاتی انجام دادیم و به ما فرصت  داد تا پولش را پرداخت کنیم، اما شکایتش را از فیفا متوقف کرد.

خبیری درباره وضعیت بشار رسن بیان کرد: بشار رسن یکی از بامعرفترین بازیکنان پرسپولیس است و سایر بازیکنان پرسپولیس هم خیلی خوب هستند که ۴ سال قهرمانی را بدست آوردند، اما با همه مشکلات ساختند و درود به شرفشان که صحبتی نمی‌کنند. بشار با وجود اینکه پول کمی گرفته است، اما در بدترین شرایط تیم را تنها نگذاشت و امیدوارم هر چه سریعتر مشکلش حل شود. انصاری فرد و اعضای هیئت مدیره تلاش می‌کنند مشکل بشار حل شود. همچنین مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس  با رونمایی از حامی مالی جدید به زودی حل می‌شود و از خجالت بازیکنان در می‌آییم.


بیشتر بخوانید: استوکس به پرسپولیس پیوست/ مهاجم ایرلندی فردا در تهران


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.