امدادر سانی به مسافران در راه مانده توسط هلال احمر زنجان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:۸۰ مسافردر راه مانده توسط هلال احمر زنجان اسکان یافتند.

امدادر سانی به مسافران در راه مانده توسط هلال احمر زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،آقاجانلو معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: روز گذشته همزمان با بارش برف وکولاک نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر این استان ۸۰ مسافر در راه مانده را در جاده ترانزیت زنجان – ابهر اسکان دادند.

آقاجانلو افزود: با اسکان این تعداد مسافر در مسجد امام حسین (ع) روستای خیرآباد، پتو و کنسرو بین آن‌ها توزیع شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان در جاده‌های پرتردد و پرخطر این استان به استقرار پست‌های موقت و ثابت در قالب طرح ملی امداد و نجات زمستانه اقدام کرده است.

آقاجانلو افزود: در این طرح، بکارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیرو‌های عملیاتی در جاده‌های پر تردد و مبادی ورودی شهر‌ها به منظور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه‌ها کرده ایم.

او گفت: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه‌ها هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های استان زنجان فعال است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

آقاجانلو تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.